[O.T.] L'UDM....(VERSIONE INGLESE)
Moderatori: Super Zeta, AlexSmith, Pim, Moderatore1
faber-mi ha scritto:stavo aspettando il primo idiota che iniziasse a svaccare....benvenuto...ora se non sono scortese...quella è la porta...grazie...te lo scrivo in italiano per aiutarti nella comprensione...ciao...docu ha scritto:Hey sir remember the question !Helmut ha scritto:Yes.faber-mi ha scritto:i'll start with first question
have you ever seen great britain?
I want it know / if you have ever seen the rain / coming down / in a sunny day

hai visto peppì che ti dicevo io ???
non c'erano problemi per la tua prostata ...
ti avrei subito trovato il bagno ...
basta chiedere ...
ecco vai dritto dove ti indica il sir ....

Voi date poca cosa dando cio' che possedete. E'quando donate voi stessi che donate veramente.
-Kahlil Gibran-
-Kahlil Gibran-
- sandocan19
- Storico dell'impulso
when you arrive with highway on milan's tollgate you take the ring-road on your right and you proceed for "bologna-genova".donegal ha scritto:By car, on sunday.faber-mi ha scritto:
by car or train?
Thanks for reply
there are about 10km i think..and the exit for "porta romana" is assago".
you go straight for milan...and when you arrive in milan...you are quite near to "porta romana"...and after..you ask to someone

I miei problemi sono iniziati con la prima educazione. Andavo in una scuola per insegnanti disagiati.
Woody Allen
Mia moglie e' una persona veramente immatura. L'altro giorno, per esempio, mentre mi facevo il bagno e' entrata e, senza motivo, mi ha affondato tutte le paperelle!
Woody Allen
Woody Allen
Mia moglie e' una persona veramente immatura. L'altro giorno, per esempio, mentre mi facevo il bagno e' entrata e, senza motivo, mi ha affondato tutte le paperelle!
Woody Allen
i like guinnes so much but just the british guinnes...i don't understand why in italy it hasn't the same flavour
which is your favuorite country?
which is your favuorite country?
I miei problemi sono iniziati con la prima educazione. Andavo in una scuola per insegnanti disagiati.
Woody Allen
Woody Allen
Woody Allen
Woody Allen
mmm i dunno, i love all europe, every country wher i've been gave something to me: the sunshine in istambull, the scent of the sea and the chants of the gulls in ireland, the elegancy of copenaghen and many more
I'm just another bored male, approaching 30, in a dead-end job, who lives for the weekend. Casual sex, watered-down lager, heavily cut drugs. And occasionally kicking fuck out of someone.
mmhhh. i don't know..i can feel alone in the crowd, nad very powerful and strong when i'm alone (phisically).
are you going out today?
are you going out today?
E' la vecchia guardia e i suoi interventi sul darkside sono imprescindibili, affronta il lato oscuro del sesso estremo con l'approccio dostojeschiano dell'uomo che soffre, mitizza e somatizza.UN DEMONE
Now I lay me down to sleep,Pray the lord my soul to keep.And if I die before I wake pray the lord my soul to take.
Now I lay me down to sleep,Pray the lord my soul to keep.And if I die before I wake pray the lord my soul to take.
I love be alone

where is the kitchen ?
p.s. le solite domande del cazzo apprese a scuola

yesnik978 ha scritto:
are you going out today?
where is the kitchen ?
p.s. le solite domande del cazzo apprese a scuola
Ultima modifica di docu il 22/12/2007, 15:11, modificato 1 volta in totale.
Voi date poca cosa dando cio' che possedete. E'quando donate voi stessi che donate veramente.
-Kahlil Gibran-
-Kahlil Gibran-
sure, but I'm just arrived at home. maybe later?nik978 ha scritto:mmhhh. i don't know..i can feel alone in the crowd, nad very powerful and strong when i'm alone (phisically).
are you going out today?
are you listening some music?
Life ain't nothin but bitches and money. (N.W.A.)
E se ancora non mi ammazzo è grazie al cazzo. (Fabri Fibra)
Le cose che possiedi alla fine ti possiedono. (Tyler Durden)
E se ancora non mi ammazzo è grazie al cazzo. (Fabri Fibra)
Le cose che possiedi alla fine ti possiedono. (Tyler Durden)
tonight i'll probably go out to look for some good musicnik978 ha scritto:mmhhh. i don't know..i can feel alone in the crowd, nad very powerful and strong when i'm alone (phisically).
you stole my answer...![]()
are you going out today?
are you a dreamer?
Woody Allen
Woody Allen
Woody Allen
Woody Allen